Wasze opinie
Ocena
Komentarz
Komentował/a
pozytywna
pozytywna
Wszystko w porządku, bardzo fajne meble tylko zanim zamówicie zweryfikujcie wzory i kolory na żywo w placówce.Ja tak zrobiłem i nie było problemu. Jesteśmy z żoną bardzo zadowoleni
Zweryfikowany zakup
andrzejb256
04.03.2015 14:44
pozytywna
pozytywna
Słupek szafki wysokiej ma złą wysokość otworu pod piekarnik. Po wsadzeniu sprzętu pozostają szpary ok 1,5 - 2 cm na dole i górze, pomiędzy piekarnikiem i frontami. Nic z tym się nie da zrobić na montarzu. Jest to bład programowy.
Zweryfikowany zakup
fap
03.03.2015 11:37
pozytywna
pozytywna
Wszystko zgodnie zamówieniem. Formatki trzymają wymiar.
Zweryfikowany zakup
Jacek
03.03.2015 09:03
pozytywna
pozytywna
wszystko w porzadku polecam mam to co chciałam -
Zweryfikowany zakup
barbarakul1
03.03.2015 08:30
pozytywna
pozytywna
To, czego doznałem obsłużony przez centrum meble.pl w zakresie zakupu gotowych regałów, złamało wszelkie stawiane przeze mnie do tej pory granice wyobraźni na temat tego, co można i jak można dzisiaj zrobić zdalnie, przez Internet. Z naciskiem na JAK. Było szybko, miło i profesjonalnie. Od pomysłu zamówienia do firmy nowych regałów NA WYMIAR (co do cm!!!) do momentu, kiedy stanęły na swoim docelowym miejscu minęły godziny. TAK GODZINY!. To jest prawdziwa rewolucja na rynku sprzedaży mebli na wymiar. Niemożliwe stało się możliwe, nierealne stało się faktem. Życząc dalszych sukcesów na polu biznesowym, boje się jednocześnie myśleć, co będzie dalej i czym meble.pl zaskoczą mnie za miesiąc. P.S. To nie jest absolutnie wpis sponsorowany.
Zweryfikowany zakup
Wierny Klient
02.03.2015 14:10
pozytywna
pozytywna
Polecam
Zweryfikowany zakup
bmalch
26.02.2015 09:23
neutralna
neutralna
Witam, firma kuchnie.pl jest ok. Niestety firma kurierska, z którą współpracują jest nie do przyjęcia. Ralacje z klijentem ,jak w latach osiemdziesiątych. Jeżeli firma kuchnie.pl chce utrzymać dobrą marke, musi pomyśleć coś o tym ostatnim etapie kontaktu z odbiorcą.
Zweryfikowany zakup
Marek Kaźmierski
25.02.2015 21:00
pozytywna
pozytywna
Wszystko w porządku
Zweryfikowany zakup
marsus.k
25.02.2015 07:47
pozytywna
pozytywna
Wszystko OK, meble super, czary akryl wygląda jak czarne szkło, idealnie się komponuje z czarnym, szklanym piekarnikiem
Zweryfikowany zakup
ws
22.02.2015 19:12
pozytywna
pozytywna
Jestem miło zaskoczony jakością wykonania mebli, wybranych w oparciu o konfigurator. Wszystkie elementy dokładnie opisane z precyzyjnymi otworami na okucia, co umożliwiło bardzo szybki, samodzielny montaż. Płyty i blaty dokładnie oklejone bez zadrapań i ubytków. Całość dokładnie zapakowana do tego szybka realizacja. Mimo wysokich kosztów transportu ostateczna cena bardzo konkurencyjna w odniesieniu do lokalnych firm. W pełni zasłużony pozytywny komentarz.
Zweryfikowany zakup
Tomasz
22.02.2015 18:23
pozytywna
pozytywna
Pierwszy zakup w sklepie. 1 szafka cargo, realizacja w tydzień - bez tragedii. W prawdzie nie ma instrukcji składania, ale jeśli ktoś choć raz złożył szafkę z ikei, to bez problemu sobie poradzi. Plus za naklejki identyfikacyjne na każdym elemencie (typu "szafka dolna cargo wąskie bok") Wszystkie nawierty pasują, szafka stabilna. Odbiór w punkcie szybki i bezproblemowy. Cieszę się, że znajomy polecił mi ten sklep, teraz sam z czystym sumieniem mogę polecić innym.
Zweryfikowany zakup
Emil
20.02.2015 08:17
pozytywna
pozytywna
wszystko ok
Zweryfikowany zakup
przemek.uscinowicz
19.02.2015 17:16
pozytywna
pozytywna
Transakcja przebiegła pomyślnie.
Zweryfikowany zakup
Łukasz
16.02.2015 19:03
pozytywna
pozytywna
Dostawa EKSPRESOWA.
Zweryfikowany zakup
M
16.02.2015 11:19
pozytywna
pozytywna
Jestem bardzo zadowolona z zakupu w Centrum.meble.pl.. Zamówiony mebel, o podanych przeze mnie wymiarach. otrzymałam w bardzo krótkim czasie, starannie wykonany i w przystępnej cenie. Polecam.
Zweryfikowany zakup
olena
14.02.2015 09:42
pozytywna
pozytywna
Bardzo dobry , pewnie działający i prosty w obsłudze konfigurator mebli. Przejrzysta wycena elementów i kosztów transportu. Poszczególne części mebli wykonane z bardzo dużą precyzją, dokładnie wg założonych wymiarów. Opakowanie uniemożliwiające jakiekolwiek uszkodzenia, bardzo estetyczne. Montaż mebli na poziomie składania klocków lego, za pomocą prostych narzędzi, bez użycia siły. Wszystkie części pasują do siebie, niemożliwe są pomyłki, tym bardziej, że każda część jest precyzyjnie opisana. Od początku do końca realizacji zamówienia wiadomo, kto jest odpowiedzialny za realizację i są znane jego dane kontaktowe.
Zweryfikowany zakup
W. Kolasinski
08.02.2015 17:51
pozytywna
pozytywna
Polecam
Zweryfikowany zakup
mamircil37
05.02.2015 20:41
pozytywna
pozytywna
Witam kontakt dobry gdyby nie okres oczekiwania blisko 2 miesiące, można tłumaczyć, producent zbierał zamówienia na większa ilość.
Zweryfikowany zakup
Paweł Chołda
05.02.2015 18:44
pozytywna
pozytywna
Wygląda na to, że wszystko gra
Zweryfikowany zakup
Dawid Z
02.02.2015 13:15
neutralna
neutralna
Ciągle czekam druga część zamówienia. Poza tym OK
Zweryfikowany zakup
Łukasz
31.01.2015 08:21
pozytywna
pozytywna
Transakcja przebiegła wzorowo, tzn szybko i sprawnie.Meble wykonane tak jak chciałem, wielki plus.Polecam ten sklep wszystkim.
Zweryfikowany zakup
bodo123
28.01.2015 22:19
pozytywna
pozytywna
Nie ma instrukcji złożenia, poza tym ok
Zweryfikowany zakup
mateuszlubinski
26.01.2015 08:48
pozytywna
pozytywna
Przesyłka dotarła z drugiego końca Polski szybciej niż trwa wypowiedzenie słów "blat kuchenny". Solidnie zapakowany, zgodny z opisem towar. Zero problemów, pełne zadowolenie.
Zweryfikowany zakup
pacman
23.01.2015 22:02
neutralna
neutralna
Zamówiłem regał na wymiar z kreatora. Regał generalnie ok ale: 1) niedokładne frezowanie w miejscu montażu "pleców" - do samodzielnej poprawy 2) jeden z otworów nieprecyzyjnie nawiercony (uciekł ok 2 mm) w efekcie dół regalu niedokładnie spasowany a regał niestabilny 3) kreator nie pozwala na wybór koloru pleców; do regału wenge otrzymałem białe plecy 4) "wenge" to w rzeczywistości rudy w brązowe paski. Logistyka - DRAMAT: 1) bardzo wysokie koszty (razem 157zł) wysyłka podzielona na 2 paczki (płatne oddzielnie); wysyłka nr 1 to koperta z wkrętami i kołkami (jakby nie można tego było wysłać razem z resztą mebla) 2) przesyłka nr 2 to docięte płyty; waga przesyłki: ok 80 kg z czego same płyty to 10 kg; pozostałe 70 kg to "paleta"! Przy takiej wadze i wysokości regału 240cm ogromne problemy z wniesieniem! "Paleta" sklecona naprędce z odpadów produkcyjnych (kilka warstw zbitych płyt) z wystającymi zewsząd gwoździami!!! Cudem nikt się nie pokaleczył przy wnoszeniu i nie zniszczyłem podłogi.
Zweryfikowany zakup
Andrzej
23.01.2015 11:07
negatywna
negatywna
Pomimo wcześniejszych dobrych doświadczeń otrzymane tym razem elementy były wykonane niechlujnie. Rozkrojona płyta z porysowaną powierzchnią, niecentrycznie nawiercone otwory na mimosrody i zbyt małe plecy nie pozwoliły na skręcenie równego i sztywnego korpusu. Ze względu na czas decyzją rodzinną jednak było nie korzystanie z prawa do reklamacji i taka lekko wybrakowana szafka zawisła na ścianie obok tych lepiej wykonanych i wcześniej zakupionych.
Zweryfikowany zakup
Wojtek
22.01.2015 22:00
pozytywna
pozytywna
Wszystko zgodne z zamówieniem
Zweryfikowany zakup
firmadameks
21.01.2015 10:04
pozytywna
pozytywna
wszystko dobrze ale mozecie dodac opcje lepszego pakowania plyt oczywiscie odplatnie plus dodac opcje mebli z drzwiami przesuwanymi
Zweryfikowany zakup
karol
18.01.2015 11:35
pozytywna
pozytywna
Wszystko w jak najlepszym porządku,tylko z terminem dostawy spory poslizg!!!
Zweryfikowany zakup
mirkun
17.01.2015 09:06
neutralna
neutralna
Realizacja spóźniona, nie było żadnego ostrzeżenia o takiej możliwości. Zawartość ok.
Zweryfikowany zakup
kylooo
09.01.2015 14:06
pozytywna
pozytywna
Transakcja przebiegła sprawnie. Jestem bardzo zadowolona z szafki pod zlew, towar zgodny z opisem , szybka wysyłka.Polecam tego sprzedawcę.
Zweryfikowany zakup
tinga
08.01.2015 13:34
pozytywna
pozytywna
Wszystko ok, bardzo pomocny i profesjonalny personel.
Zweryfikowany zakup
Michal
01.01.2015 15:27
pozytywna
pozytywna
Polecam, towar zgodny z zamówieniem
Zweryfikowany zakup
xroblenczx
29.12.2014 07:16
pozytywna
pozytywna
Zamówione formatki bardzo dobrej jakości (jedna mała sugestia - przy wieńcu dolnym nakładanym wypadałoby okleić obrzeże, które jest widoczne przy szafkach skrajnych oraz w szafce górnej narożnej mocowanie zawieszki Bluma pokrywało się z łączem mimośrodowym ale poradziłem sobie z tym). Ogólnie z pierwszej transakcji jestem zadowolony i myślę, że nawiąże dalszą współpracę z Centrum Meble.
Zweryfikowany zakup
lokomen
22.12.2014 11:26
negatywna
negatywna
Długi okres oczekiwania, brak otworów w frontach pod uchwyty.

Odpowiedź sprzedawcy:
Bardzo przepraszamy za wydłużony termin realizacji, spowodowany był modernizacja magazynu (informacja była zamieszczona na stronie internetowej) Jeśli wystąpiły nieprawidłowości w zamówieniu zawsze istnieje możliwość usunięcia ich na drodze reklamacji. Niestety nie otrzymaliśmy od Państwa żadnego zgłoszenia reklamacyjnego
Zweryfikowany zakup
serwis
17.12.2014 08:11
pozytywna
pozytywna
Fantastyczny i profesjonalny sklep wszystko zgodnie z zamówieniem. Polecam wszystkim
Zweryfikowany zakup
krzysiek
13.12.2014 08:20
pozytywna
pozytywna
WSZYSTKO PRZEBIEGŁO POPRAWNIE.
Zweryfikowany zakup
TOMASZ
05.12.2014 16:30
pozytywna
pozytywna
Meble wykonane naprawdę wzorowo. Bardzo miły kontakt.
Zweryfikowany zakup
Michał Kamiński
03.12.2014 14:58
pozytywna
pozytywna
Wszystko w najlepszym porządku.
Zweryfikowany zakup
i.laguz
30.11.2014 19:59
pozytywna
pozytywna
Transakcja przebiegła bardzo szybko. Polecam sklep.
Zweryfikowany zakup
Krystyna
29.11.2014 23:05
pozytywna
pozytywna
Kupuję po raz drugi i jestem zadowolony z wykonania,kontaktu wymiary idealne i poraz drugi ta sama uwaga.Sposób dostawy-dla klientów indywidualnych wszystko bez ładu i sklądu na palecie.Żyjemy w 21 wieku spakowanie w karton chyba nie przekracza Państwa możliwości logistycznych.
Zweryfikowany zakup
Robert-Kraków
29.11.2014 06:44
pozytywna
pozytywna
Transakcja przebiegła sprawnie i szybko, produkt zgodny z zamówieniem, bieżąca informacja. Polecam
Zweryfikowany zakup
Janusz
27.11.2014 08:33
pozytywna
pozytywna
Sama transakcja bez zarzutu, natomiast aplikacja do złożenia zamówienia akurat nie działałam w 100%, więc błędy w zamówieniu się pojawiły. Ale zakładam, że to błąd komputerowy, cóż począć. Uwielbiam ten program do wymiarowania szafek i w ogóle zakupy poprzez internet!
Zweryfikowany zakup
Joanna Ciechanowska
26.11.2014 21:15
pozytywna
pozytywna
Szafka zgodna z zamówieniem. Wszystkie elementy czytelnie opisane. Dostarczone w ciągu tygodnia, szkoda tylko, że każda paczka innego dnia. Ale i tak polecam.
Zweryfikowany zakup
Monika Szymańska
26.11.2014 20:08
pozytywna
pozytywna
Sklep wart polecenia za szybkość realizacji,oraz jakość mebli.
Zweryfikowany zakup
K.W.
21.11.2014 15:38
pozytywna
pozytywna
Super. Sprawnie bez kłopotów i na czas. Polecam!
Zweryfikowany zakup
EK
17.11.2014 11:45
pozytywna
pozytywna
Bardzo porządnie przeprowadzona transakcja. Zestaw mebli idealnie wycięty. Nawierty wykonane poprawnie. Montaż takich mebelków to czysta przyjemność.
Zweryfikowany zakup
Damian
16.11.2014 21:07
pozytywna
pozytywna
Wszystko gra
Zweryfikowany zakup
kuckrzysztof
13.11.2014 20:12
pozytywna
pozytywna
Zgodnie z deklarowanym terminem. Jakość bardzo dobra.
Zweryfikowany zakup
Meble Jankun
12.11.2014 10:27
negatywna
negatywna
Brak otworów pod uchwyty.
Zweryfikowany zakup
Piotr K.
12.11.2014 08:16
pozytywna
pozytywna
Jak zawsze solidnie i profesjonalnie. Aż miło patrzeć jak firma się rozwija i wprowadza coraz więcej udogodnień dla klienta. Pozdrawiam
Zweryfikowany zakup
Marta Gruma
10.11.2014 17:24