Jeśli zakupiony towar ma wady fabryczne lub został uszkodzony w trakcie przesyłania, prosimy odesłać go zwykłą przesyłką pocztową, wraz z otrzymaną fakturą z zaznaczoną częścią "reklamacja" i opisem przyczyn reklamacji.
Produkt zostanie naprawiony lub wymieniony na pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe - zwrócimy pieniądze.
Jak złożyć Reklamację?
Dla osób posiadających konto w serwisie: Zaloguj się do swojego konta, wejdź w zakładkę 'Zamówienia' a następnie 'Historia zamówień zrealizowanych' kliknij w 'Reklamacja' przy danym zamówieniu.
Dla zamówień bez konta: kliknij w link do zwrotu który otrzymałeś/aś w mailu potwierdzającym zamówienie.
Na szczegółach zamówienia wybierz reklamowany towar, dodaj opis i zdjęcia.
Zatwierdź Reklamację, w przeciągu kilku minut otrzymasz maila z podsumowaniem.
Reklamacja została złożona ! Poczekaj na kontakt naszej obsługi, pamiętaj na rozpatrzenie mamy 14 dni.
Przypominamy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem. W przypadku reklamacji równowartość opłaty pocztowej poniesionej przy odesłaniu do nas wadliwego towaru zwrócimy Ci natychmiast po otrzymaniu przesyłki i przyjęciu reklamacji.
W przypadku kiedy reklamacja dotyczy tylko części produktów, prosimy o dołączenie kopii rachunku lub paragonu wraz z protokołem reklamacji.
Natomiast w sytuacji kiedy wartość reklamowanego towaru jest mniejsza od 10 złotych (przykładowo uchwyt), prosimy o kontakt z naszym działem obsługi, który dopomoże w szybkim załatwieniu tego typu reklamacji.
Klientowi przysługuje zwrot pieniędzy.
Prosimy pamiętać, że prawo zwrotu nie obowiązuje dla produktów wykonanych na zamówienie (szafki kuchenne na wymiar).
Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, klient może odstąpić od umowy w ciągu 14 dni od otrzymania towaru przesyłając na (w tytule maila prosimy wpisać pełny numer zamówienia) pisemne oświadczenie (wzór oświadczenia do pobrania w formacie pdf poniżej). W sytuacji odstąpienia od umowy należy zwrócić świadczenia w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Prosimy o to aby przesłany produkt był w idealnym stanie, nieużywany i posiadał kompletne, oryginalne opakowanie. Produkt należy zwrócić bez podania przyczyny w ciągu 14 dni licząc od dnia przesłania odstąpienia od umowy.
W przypadku rezygnacji z zakupu zwracany towar prosimy odesłać zwykłą przesyłką pocztową, wraz z otrzymaną fakturą z zaznaczoną częścią "zwrot".
Przypominamy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem. Kwota wynikająca z rezygnacji z zakupu zostanie zwrócona klientowi w ciągu 14 dni licząc od dnia przesłania pisemnego oświadczenia o odstąpieniu od zakupu.
Wszelkie sprawy związanie z reklamacjami i zwrotami prosimy kierować na adres: (w tytule maila prosimy wpisać pełny numer zamówienia) oraz na adres:
Meble.pl S.A.
ul. Langiewicza 33
35-021 Rzeszów
Jak dokonać zwrotu?
Do momentu odbioru przesyłki przez nasz magazyn jesteś właścicielem towaru.
W razie problemów zawsze możesz skontaktować się z nami, wysyłając maila na adres (podaj nam numer zamówienia w tytule maila).
Protokół reklamacji można pobrać w postaci pliku pdf załączonego do tej strony, natomiast więcej informacji mogą Państwo uzyskać pod następującym numerem telefonu:
+48 17 28 38 166
od Poniedziałku do Piątku w godzinach 8:00 - 16:00