Reklamacje i zwroty

Reklamacje

Jeśli zakupiony towar ma wady fabryczne lub został uszkodzony w trakcie przesyłania, prosimy odesłać go zwykłą przesyłką pocztową, wraz z otrzymaną fakturą z zaznaczoną częścią "reklamacja" i opisem przyczyn reklamacji.

Produkt zostanie naprawiony lub wymieniony na pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe - zwrócimy pieniądze.

Przypominamy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem. W przypadku reklamacji równowartość opłaty pocztowej poniesionej przy odesłaniu do nas wadliwego towaru zwrócimy Ci natychmiast po otrzymaniu przesyłki i przyjęciu reklamacji.

W przypadku kiedy reklamacja dotyczy tylko części produktów, prosimy o dołączenie kopii rachunku lub paragonu wraz z protokołem reklamacji.

Natomiast w sytuacji kiedy wartość reklamowanego towaru jest mniejsza od 10 złotych (przykładowo uchwyt), prosimy o kontakt z naszym działem obsługi, który dopomoże w szybkim załatwieniu tego typu reklamacji.

Prawo klienta do odstąpienia od umowy zawartej na odległość (ZWROTY)

Klientowi przysługuje zwrot pieniędzy.

Prosimy pamiętać, że prawo zwrotu nie obowiązuje dla produktów wykonanych na zamówienie (szafki kuchenne na wymiar).

Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, klient może odstąpić od umowy w ciągu 14 dni od otrzymania towaru przesyłając na (w tytule maila prosimy wpisać pełny numer zamówienia) pisemne oświadczenie (wzór oświadczenia do pobrania w formacie pdf poniżej). W sytuacji odstąpienia od umowy należy zwrócić świadczenia w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Prosimy o to aby przesłany produkt był w idealnym stanie, nieużywany i posiadał kompletne, oryginalne opakowanie. Produkt należy zwrócić bez podania przyczyny w ciągu 14 dni licząc od dnia przesłania odstąpienia od umowy.

W przypadku rezygnacji z zakupu zwracany towar prosimy odesłać zwykłą przesyłką pocztową, wraz z otrzymaną fakturą z zaznaczoną częścią "zwrot".

Przypominamy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem. Kwota wynikająca z rezygnacji z zakupu zostanie zwrócona klientowi w ciągu 14 dni licząc od dnia przesłania pisemnego oświadczenia o odstąpieniu od zakupu.

Wszelkie sprawy związanie z reklamacjami i zwrotami prosimy kierować na adres: (w tytule maila prosimy wpisać pełny numer zamówienia) oraz na adres:

Meble.pl S.A.
ul. Langiewicza 33
35-021 Rzeszów

Jak dokonać zwrotu?

  • Dla osób posiadających konto w serwisie: Zaloguj się do swojego konta, wejdź w zakładkę 'Zamówienia' a następnie 'Historia zamówień zrealizowanych' kliknij w 'Zwrot' przy danym zamówieniu.
    Dla zamówień bez konta: kliknij w link do zwrotu który otrzymałęś/aś w mailu potwierdzającym zamówienie.
  • Na szczegółach zamówienia wybierz towar i ilości zwracanych produktów.
  • Uzupełnij numer konta bankowego do zwrotu.
  • Zatwierdź Zwrot, w przeciągu kilku minut otrzymasz maila z podsumowaniem.
  • Odeślij Towar pod wskazany w mailu Adres, dodatkowo podaj na przesyłce numer zamówienia (Nie jest to warunek konieczny jednak znacznie przyśpiesza zwrot kosztów transakcji)

Do momentu odbioru przesyłki przez nasz magazyn jesteś właścicielem towaru.
W razie problemów zawsze możesz skontaktować się z nami, wysyłając maila na adres (podaj nam numer zamówienia w tytule maila).

Protokół reklamacji

Protokół reklamacji można pobrać w postaci pliku pdf załączonego do tej strony, natomiast więcej informacji mogą Państwo uzyskać pod następującym numerem telefonu:
+48 17 28 38 166
od Poniedziałku do Piątku w godzinach 8:00 - 16:00