Pomoc

 

Czy mogę odebrać osobiście produkty zamówione w sklepie internetowym?

Podczas składania zamówienia możesz wybrać odbiór osobisty w naszej siedzibie w Rzeszowie lub w oddziałach: Kraków, Biłgoraj

 

Czy ceny i stany magazynowe są aktualne ?

Stany magazynowe są aktualizowane w nocy dla wszystkich produktów, oraz po każdym złożonym zamówieniu.

Dzięki temu Klienci mają pewność, że towary są rzeczywiście dostępne od ręki.

 

Jak odbywa się procedura reklamacji i zwrotów?

W celu sprawdzenia procedury zwrotu lub reklamacji, prosimy o przejście tutaj.

 

Jakie są koszty dostawy zamówienia?

W celu sprawdzenia kosztów dostawy, prosimy o przejście tutaj


Czy moje zamówienie będzie dobrze zabezpieczone podczas transportu?

Doświadczenie zdobyte na przestrzeni lat nauczyło nas, że zabezpieczenie towaru przed wysyłką jest gwarantem otrzymania produktów najwyższej jakości w stanie w jakim znajdują się na naszych magazynach. Zawsze zwracamy baczną uwagę na zabezpieczenie towaru do wysyłki.

Pod każdy towar większy gabarytowo przygotowujemy paletę z drewna na wymiar, zabezpieczamy naroża tekturowymi kątownikami, górę tekturą, pilśnią lub sklejką osłonową. Całość owijamy folią stretch, zaciskamy taśmą propylenową oraz oznaczamy taśmą z logo firmy.

 

Czy do złożonego zamówienia mogę dodać kolejny produkt?

Do już złożonego zamówienia możesz dodać kolejny produkt o ile złożone zamówienie nie zostało spakowane i przekazane do wysyłki. O tego typu zmianach powiadom pracownika sklepu.


Czy mogę zmienić moje już złożone zamówienie?

Możesz. Wystarczy skorzystać z linków, które znajdziesz w mailu potwierdzającym złożenie zamówienia. Ewentualnie gdy już potwierdziłeś złożenie zamówienia poprzez link znajdujący się w mailu a chciałbyś dokonać zmiany to możesz o ile Twoje zamówienie nie zostało skierowane do wysyłki. Informacje o statusie znajdziesz po zalogowaniu do panelu klienta.


Czy mogę określić termin odbioru osobistego mojego zamówienia, kogo mam o tym powiadomić?

Podczas składania zamówienia masz do wyboru formę dostawy Twojego zamówienia, jak również możliwość dokładnego określenia terminu odbioru. Dzięki tej funkcji nie musisz informować obsługi sklepu ponieważ wybrany termin będzie przypisany do Twojego zamówienia.


Chciałbym zamówić gotowe, przycięte i oklejone formatki. Mogę zrobić to w waszym sklepie?

Tak. Prosimy o przejście na nasz inny sklep: Centrum meble.pl  Tam możesz jednocześnie zamówić produkty jak i usługi co pozwala zaoszczędzić czas oraz pieniądze związane z transportem. Wszystkie usługi wykonywane są na profesjonalnych maszynach.


Zamówiłem formatki. W jaki sposób zidentyfikuje poszczególne elementy zamówienia?

Każdy element oznakowany jest etykietą zawierającą wymiary, nazwę elementu, numer zamówienia oraz nazwę Klienta. Dzięki takiemu oznakowaniu możesz szybko i bez komplikacji skompletować potrzebne elementy i uzyskać produkt końcowy zgodny ze Swoimi wymaganiami.

 

Gdzie mogę znaleźć opinie o sklepie?

Aby zapoznać się z opiniami na temat sklepu prosimy o przejście tutaj

Dodatkowo zapraszamy do zapoznania się z nagrodami jakie otrzymaliśmy na przestrzeni lat.

 

Chciałbym przed złożeniem zamówienia skonsultować się ze specjalistą, gdzie znajdę dane kontaktowe?

Aby skontaktować się z obsługą sklepu prosimy o przejście tutaj i wybranie odpowiedniego numeru z listy

 

Czy ceny podane na stronie są cenami brutto czy netto?

Ceny podane na liście produktów są cenami brutto, na karcie każdego przedmiotu znajduje się cena brutto oraz netto.


Zapomniałem hasła do swojego konta. W jaki sposób mogę je odzyskać?

W sklepie www.kuchnie.pl można odzyskać hasło. Wystarczy przejść tutaj podać adres e-mail i poczekać na wiadomość.


Gdzie mogę sprawdzić stan realizacji mojego zamówienia?

Stan realizacji zamówienia można sprawdzić przechodząc tutaj.
Dodatkowo informacje o zamówieniu znajdują się w panelu klienta.


Czy mogę skorzystać z płatności internetowych w waszym sklepie?

Oczywiście. Płatności elektroniczne obsługuje PayU.


Czy mogę dokonać płatności za zamówienie przy odbiorze?

Tak. Oferujemy tego typu usługę. Pobranie jest dostępne przy dostawie za pośrednictwem Poczty Polskiej oraz kuriera.
Usługa pobrania nie jest dostępna dla produktów wykonanych na zamówienie (np. zestawów szafek na wymiar).