Wasze opinie
Ocena
Komentarz
Komentował/a
pozytywna
pozytywna
jest OK ;-)
Piotr
15-02-2018 09:50:07
pozytywna
pozytywna
Wszystko w porządku. Jak zawsze w tym sklepie. Polecam.
Darek
14-02-2018 00:52:01
neutralna
neutralna
Pomysł mebli na wymiar do samodzielnego zaprojektowania genialny. Płyty dobrze wykończone, paczka b.dobrze zabezpieczona na czas transportu. Gdy się zamawia proste meble, wszystko jest wzorcowo i składa się błyskawicznie. Montaż biurka z wysuwaną półką na klawiaturę już niestety pozostawia wiele do życzenia. Instrukcja obsługi nie była dołączona (personalizacja polega na wklejeniu na 1 str. wizualizacji z konkretnym wzorem, reszta standardowa, nie uwzgl. instrukcji montażu wysuwanej półki). Sama półka nie nawiercona, nie obędzie się bez dodatkowego sprzętu w postaci wkrętarki. Otwory w biurku nawiercone nierówno. Wkręty kiepskiej jakości, przy pierwszej próbie wkręcenia niszczyły się. Polecam zamówić półkę na środku biurka, ja zamówiłam montowaną z lewej str., nie wiem jaki trzeba mieć sprzęt lub zdolności, by wkręty mocować mając do dyspozycji 3,5cm. Odradzam prowadnice amix, można się łatwo skaleczyć o wystające elementy. Podsumowując:pomysł super, ale dużo szczegółów do dopracowania

Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry, bardzo dziękujemy za sugestię. Wciąż pracujemy nad ulepszeniem naszych mebli na wymiar oraz uszczegółowieniem instrukcji. Dołożymy wszelkich starań, aby instrukcja do tego typu biurka powstała jak najszybciej, aby w przyszłości nie było podobnych sytuacji. Dziękujemy za opinię i mamy nadzieję, że mimo wszystko biurko spełniło Pana oczekiwania.
Rafaela
08-02-2018 13:09:05
pozytywna
pozytywna
Mega zachwycona . szybko i solidnie .Polecę wszystkim znajomym .
Renatka
08-02-2018 08:51:25
neutralna
neutralna
Szybka produkcja i wysyłka. Wszytsko dotarło ok. Niestety niektóre elementy maja ubytki na krawędziach przy okleinie, jedna półka ma 2 dziurki, a była w środku paczki więc to nie z transportu. Wyślę zdjęcia mailem.

Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry. Jest nam bardzo przykro, że zakupiony regał posiada wady. Prosimy o złożenie reklamacji, wysyłając e-maila na adres reklamacje@meble.pl wraz ze zdjęciami. Przepraszamy za zaistniałą sytuację.
Michał
02-02-2018 21:55:29
pozytywna
pozytywna
Szybko, solidnie, dobra jakość - polecam
kjozefko
31-01-2018 07:43:17
pozytywna
pozytywna
Wszystko w porządku, zdecydowanie Was polecę znajomym oraz zamówię kolejne meble. dodałbym tylko, że Panowie na magazynie w Krakowie nie za bardzo ogarniają pracę, chociaż to może przypadek że akurat trafiłem na moment, w którym szukali długa chwilę towaru dla gościa, który zamawia u nich bardzo dużo.
Anynymous
27-01-2018 16:59:24
pozytywna
pozytywna
Polecam, wszystko szybko i dokładnie.
marzena.soltysik
26-01-2018 09:53:43
pozytywna
pozytywna
Jak zwykle.Szybko,sprawnie,bez problemu.Pełen profesjonalizm.
yarecki1965
26-01-2018 08:08:33
pozytywna
pozytywna
Produkt dokładnie taki, jak zaprojektowany online. Żadnych zastrzeżeń, paczka dobrze zabezpieczona. Montaż nie wymagał żadnego doświadczenia. Polecam.
Maciej
25-01-2018 13:12:36
pozytywna
pozytywna
Wszystko w jak najlepszym porządku, wszystko się zgadzało zgodnie z zamówieniem.
Anonim
25-01-2018 07:57:27
pozytywna
pozytywna
Super szybko, sprawnie i tak jak trzeba. Polecam serdecznie
dejczan
23-01-2018 14:59:58
pozytywna
pozytywna
Szybko i sprawnie, z pomocą techniczną👍
Kosiorowski Grzegorz
23-01-2018 07:01:21
pozytywna
pozytywna
Ogólnie polecam, pomimo że było kilka przygód. Najpierw z Kurierem Raben, bo przesyłka dochodziła z tydzień czasu. Po kontakcie z Panem Łukaszem z firmy Raben w końcu dostałem przesyłkę. Przywiózł bardzo miły kurier :) - serio, pod drzwi same mi paletę przywiózł wózkiem widłowym. Składanie biurka na wymiar - ogólnie w porządku, niestety instrukcja dedykowana to prawie ta sama instrukcja co dostępna ogólnie tutaj na stronie - tam gdzie się składa swoje wymarzone biurko. Obie nie zawierały jak zainstalować półkę na klawiaturę. Miałem z tym mega problem. Były dwie dziurki małe tylko, ale nie bardzo pasujące. Prowadnice standardowe Amix są świetne, ładnie półka "płynie", tylko przy końcu się przywiesza i trzeba czasem mocniej ruszyć. Trochę boje się, że spadnie kiedyś ta półka bo wkręty trochę krótkie jak na moje oko. - ale może takie mają być. Sory, że taki długi komentarz, ale starałem się dokładnie opisać wszystko. Ogólnie polecam, bardzo dobrze mi się pracuje na tym biurku.
miras39
18-01-2018 16:21:03
pozytywna
pozytywna
ok
asklepios1986
17-01-2018 17:28:12
pozytywna
pozytywna
Jakość obsługi stoi na wysokim poziomie, dostałem odpowiedź na każde pytanie, biurko zostało szybko wykonane i jest bardzo ładne i wytrzymałe, okleina też jest bardzo dobrej jakości jednym słowem polecam wszystkim zakupy na meble.pl tylko u nich mogłem kupić biurko na wymiar taki jaki chciałem i grubość płyty który mi odpowiadał
Adrian
17-01-2018 17:23:15
pozytywna
pozytywna
Po raz kolejny sukces zamówione meble okazały się perfekcyjnie wykonane, jakość premium
Jacek
16-01-2018 14:01:06
pozytywna
pozytywna
Biureczko idealnie takie jakie chciałem :)
Marcin
06-01-2018 12:29:27
pozytywna
pozytywna
Bardzo solidnie wykonane. Wymiary się zgadzały. Akcesoria montażowe z zapasem. Solidnie zapakowane, nic się nie uszkodziło w trakcie transportu. Szybko wykonane i wysłane. Polecam
ostry119
04-01-2018 05:50:11
pozytywna
pozytywna
Super szybka dostawa. Lekko, latwo i przyjemnie. Polecam.
Adam Kanak
03-01-2018 09:27:47
neutralna
neutralna
W centrummeble.pl zakupiłem biurko za pomocą konfiguratora. Pozwoliło to na spełnienie moich trudnych oczekiwań dotyczących rozmiarów blatu i wysokości, aby było wygodne i ergonomiczne. Były małe problemy z dostarczeniem przesyłki, ale interwencja z działu obsługi klienta (?) stanęła na wysokości zadania i rozwiązała sytuacje za co bardzo dziękuje. Niestety największym problemem biurka okazał się dodatkowy blat pod klawiaturę. Może gdyby była instrukcja jak go zamontować to nie byłoby problemów, ale próżno było szukać w przesyłce tego dokumentu. Wydaje mi się, ale mogę się mylić, że dziury pod kątowniki były w złych miejscach nawiercone. Poza tym samo rozwiązanie na kątownikach jest dość niefortunne ponieważ przy maksymalnym oddaleniu moje ręce razem z klawiaturą nie mieszczą się w przestrzeni między blatami.

Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry, serdecznie dziękujemy za opinię. Pana sugestie zostaną przekazane do odpowiedniego działu w celu sprawdzenia czy wystąpił błąd. Instrukcja montażu powinna zostać wysłana na Pana e-maila, jednak w tym przypadku tak się nie stało, za co najmocniej przepraszamy. Jeśli w dalszym ciągu potrzebuje Pan instrukcji, prosimy o kontakt z opiekunem zamówienia, który z pewnością udzieli Panu pomocy.
TrudnyKlient
02-01-2018 10:41:36
negatywna
negatywna
Meble dojechały na połączonych paletach, kurier PKS nie był w stanie wyładować tego z auta i wjechać paletami do garażu, gdyż nie miał takiego dużego wózka widłowego. Paletę trzeba było rozebrać na aucie i nosić wszytko ręcznie do domu.

Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry, jest nam bardzo przykro, że dostawa towaru przysporzyła Panu dodatkowych problemów. W potwierdzeniu złożenia zamówienia, otrzymał Pan informacje, iż przesyłka dotrze na dwóch paletach. Podane zostały również ich wymiary. Mimo powstałych niedogodności, mamy nadzieję, że meble spełnią Pana oczekiwania.
Michał Urbanek
29-12-2017 09:20:22
pozytywna
pozytywna
Wszystko w porzadku, towar zdogny z zamowieniem i porzadnie spakowany - dziekuje za udana wspolprace
PS Møbler og Interiør
27-12-2017 15:27:16
pozytywna
pozytywna
Bardzo dobra obsługa. Terminowa realizacja. Bieżąca informacja o statusie realizacji zamówienia.
Tomasz
26-12-2017 20:09:05
pozytywna
pozytywna
Jestem zadowolony
Lender
23-12-2017 07:19:40
negatywna
negatywna
Kupiłem biurko wraz z kontenerem. Jako plus meble dotarły na czas. Na tym koniec pozytywów. Na froncie blatu brakuje około 1cm wykończenia. Zostało "gołe" drewno. Źle to wygląda. Boki biurka w pewnych obszarach pokryte są dziwną biało-szarą szadzią. Po obu stronach. Widać to najbardziej przy sztucznym świetle. Nie da się tego domyć ani wyszorować. Osad pozostaje. Na koniec instrukcja obsługi. Spore braki. Przede wszystkim brak instrukcji montażu wysuwane półki pod klawiaturę. Po drugie instrukcja montażu prowadnic do szuflady kontenera wraz z hamulcem i cichym domykiem jest całkowicie z innego modelu. Do dzisiaj nie wiem jak to zamontować. Nie tego się spodziewałem po zestawie za prawie 2500 zł.

Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry, serdecznie przepraszamy za powstałe niedogodności. Jeśli stwierdził Pan wadę towaru, bardzo prosimy o zgłoszenie reklamacji wysyłając e-maila na adres reklamacje@meble.pl. Ze szczegółami dotyczącymi reklamacji zapozna się Pan na stronie: www.meble.pl/reklamacje-i-zwroty/. W sprawie przesłania prawidłowej instrukcji, może się Pan skontaktować z działem mebli na wymiar. Jeszcze raz najmocniej przepraszamy za zaistniałą sytuację.
Tomasz
21-12-2017 21:31:37
pozytywna
pozytywna
materiał naprawde wart swojej ceny wykonanie lepsze od wfm mega pozytyw
jacek s
21-12-2017 00:24:23
pozytywna
pozytywna
Szybka dostawa, zamówiony towar jak najbardziej zgodny z oczekiwaniami, profesjonalne wykonanie. Zdecydowanie polecam.
Michal
18-12-2017 04:49:32
pozytywna
pozytywna
BARDZO DOBRY SKLEP
makelos
13-12-2017 22:15:21
pozytywna
pozytywna
Wszystko w porządku. Towar zgodny z opisem. Szybki czas realizacji. Przesyłka dobrze zabezpieczona. Wysoka dokładność (z ręki tak nie zrobisz ;) ) Polecam ten sklep w 100%.
Darek
13-12-2017 18:05:51
pozytywna
pozytywna
Solidna firma, bezproblemowa realizacja zamówienia. Polecam!
irmina.koniecka
12-12-2017 09:26:34
pozytywna
pozytywna
Super!
mj
07-12-2017 23:06:47
pozytywna
pozytywna
Wszystko zgodnie z zamówieniem, szybka dostawa.
anadrew67
07-12-2017 22:18:15
pozytywna
pozytywna
Szybko i solidnie. Bardzo jestem zadowolony. Polecam
Andrew
07-12-2017 09:52:56
pozytywna
pozytywna
Wszystko szybko i sprawnie.
lukasz
06-12-2017 09:39:51
pozytywna
pozytywna
Wszystko w najlepszym porządku. Wysoka jakość produktu. Tak trzymać.
Marek
03-12-2017 08:43:54
pozytywna
pozytywna
Realizacja zamowieni przebiegła bardzo sprawnie. Regał wykonany zgodnie z zamowieniem. Polecam
pati.(piotrków tryb.)
02-12-2017 19:57:43
pozytywna
pozytywna
Produkt zgodny z zamówieniem. Starannie zabezpieczona przesyłka . Bardzo szybka realizacja
mariusz.pawelec
02-12-2017 08:43:53
negatywna
negatywna
1. Przesyłka dotarła w dwóch częściach i w 2 terminach. W jednej paczce ścianki półki, w drugiej śruby/kołki itp. Nie byłem o tym wcześniej informowany. Musiałem 2 razy umawiać się na odbiór od kuriera (obecność w domu) 2. Jeden z elementów był błędnie oklejony. Zamiast paska na szczycie półki w kolorze brązowym, pasek miał kolor biały. 3. W przesyłce ze śrubami/kołkami brakowało elementów - być może był to zestaw dla innej półki(?) 4. Informowałem firmę o niezgodnościach, prosiłem by przysłano pasek okleiny bym sam sobie poprawił półkę i dodatkowe element-łączniki. Firma w ogóle nie zareagowała. Brak odpowiedzi/reakcji. ODRADZAM

Odpowiedź sprzedawcy:
Dzień dobry, serdecznie przepraszamy za wynikłe niedogodności. Mamy nadzieję, iż mimo zaistniałych problemów, produkt spełnia Pana oczekiwania. Jeszcze raz przepraszamy.
Norbert Szczyglak
01-12-2017 11:19:49
pozytywna
pozytywna
mega dobrze
rol_car
30-11-2017 21:51:38
neutralna
neutralna
Termin zgodnie z opisem, jakość płyt i dopasowanie elementów super. Niestety naklejki z opisem elementów można naklejać na wewnętrznej stronie a nie jak leci. Brak opakowanie przy odbiorze osobistym. Po zaznaczeniu odbioru odpadu z płyt otrzymałem ścinki nie pasujące ani rozmiarem ani kolorem do mojego zamówienia.
Tomasz Gośliński
30-11-2017 09:41:05
neutralna
neutralna
Ocena z punktu widzenia osoby, która samodzielnie dokonała montażu: Minus za brak docinek na tyłach szafek pod mechanizm wieszający, co znacznie opóźniło i skomplikowało ich montaż. Minus za przesłanie wszystkich formatek na jednej palecie, niepopakowanych po kilka i nie osłoniętych wzajemnie w żaden sposób. W praktyce dostawa wyglądała tak, że kurier zostawił paletę pod klatką i biorąc po kilka płyt trzeba było robić 30 kursów góra-dół, uważając przy tym żeby nic nie zniszczyć. Szczęście, że pierwsze piętro, przy czwartym bym się załamała. Minus za brak informacji w smsach informujących o nadaniu przesyłki, że została wysłana dwoma różnymi firmami kurierskimi. Minus za brak dokonania wyboru opcji o skontaktowaniu się przez kuriera z adresatem w dniu doręczenia przesyłki. Minus za brak podpisania akcesorii, a w szczególności śróbek i wkrętów - domyślanie się w trakcie montażu co do czego zostało przewidziane to ruletka. Minus za brak instrukcji dot. montażu szuflad. Poza tym reszta ok.
Agata
29-11-2017 23:36:28
pozytywna
pozytywna
Każdy element procesu POZYTYWNIE
zietkiewiczrobert
28-11-2017 09:06:17
pozytywna
pozytywna
wszystko ok, meble gotowe do skręcenia, czas dostawy zgodnie z opisem
molo
24-11-2017 14:32:42
pozytywna
pozytywna
Szybko i bez problemów.
.
19-11-2017 16:23:33
pozytywna
pozytywna
Polecam. Dobra jakość. Krótki termin realizacji. Dobrze zabezpieczona przesyłka. Niestandardowe wymiary zgodnie z zamówieniem.
jaras-grz
19-11-2017 13:56:26
pozytywna
pozytywna
szybko sprawnie, zgodnie z opisem ,polecam
Karina
19-11-2017 11:50:04
pozytywna
pozytywna
Wszystko ok, troszkę za mało gwiździ.
Konrad M
17-11-2017 07:28:48
pozytywna
pozytywna
Zakup przebiegł szybko i bez zarzutu.
Jerzy Grybos
16-11-2017 10:28:50
pozytywna
pozytywna
OK
M
15-11-2017 21:21:20