Wasze opinie
Ocena
Komentarz
Komentował/a
negatywna
negatywna
Meble przyszły uszkodzone, z nienawierconymi frontami, szafka składała się nierówno, brakowało kołków do mocowania półek, po reklamacji dostałem ponownie uszkodzone elementy z reklamacji. Nie chce mi się przepychać i reklamować bez końca bo to meble do wnęki w magazynie, ale generalnie daliście ciała na całej linii. Po napisaniu maila reklamacyjnego, brak odpowiedzi, musiałem dzwonić po kilku dniach o sobie przypomnieć, obsługa po kontakcie telefonicznym bardzo przyzwoita i uprzejma, przez telefon sprawa załatwiona od ręki. Przy wcześniejszych zamówieniach byłem bardzo zadowolony, jednak tym razem kompletna klapa!
Zweryfikowany zakup
biuro
23.09.2014 08:11
negatywna
negatywna
Więc dostawa może bo odebrałam sam jest pozytywna i 1 mebelek bo trudno to nazwać meblem został przygotowany z szufladami zbyt długimi o całe 5 cm. Zaraz po zgłoszeniu problemu telefonicznie zostały wysłane 2 email kompletne ze zdjęciami ponad 2 tygodnie temu i powtórzone parę dni temu bez odgłosy wiec tylko negatywna czekam na kontakt
Zweryfikowany zakup
info@rediw.com wider
09.09.2014 08:27
negatywna
negatywna
szafka do zabudowy lodówki nie była opisana dobrze w konfiguratorze, dostałem szafkę z półką w połowie lodówki, ponadto wszystkie szafki typu słupek nie maja oklejonych górnych krawędzi ścian bocznych a są to widoczne powierzchnie. dodatkowo nie ma w standardzie szafek o głębokości 56 a jedna z szafek dolnych jakimś cudem wyszła na 56 gdzie całe zamówienie było z szafkami o głębokości 51. Innymi słowy polecam dokładne sprawdzanie całego zamówienia przed zapłatą. Domyślnie szafki dolne są jak wspomniałem na 51 a wszystkie słupki to głębokość 56 też warto uważać gdy chce sie zabudować w jednym ciągu, bo stracicie 5 cennych centymetrów mebli w szafkach dolnych.

Odpowiedź sprzedawcy:
Zgodnie z informacją na stronie - szafki zamawiane poprzez konfigurator przez klienta wymagają podstawowej wiedzy oraz doświadczenia związanego z konstrukcją mebli. Określony przez nas standard klient może dowolnie zmieniać dla swoich potrzeb w zakresie możliwości konfiguratora. Jeśli nastąpiły jakieś błędy lub szafki nie spełniają Pańskich oczekiwań zawsze można rozwiązać problem poprzez reklamację. Za dodatkowe uwagi dziękujemy - są one dla nas cenne by móc usprawnić i ulepszyć funkcjonowanie konfiguratora.
Zweryfikowany zakup
pilu
27.07.2014 11:37
negatywna
negatywna
Odradzam! Wybrałem kolor płyty i wysoki połysk, dostałem pół połysk. Reklamacja złożona, odpowiedź: wybrał pan taką płytę (egger st30) owszem taką płytę wybrałem, ale dalej miałem wybór biurowa lub pełen połysk i ten sobie zażyczyłem. Teraz już powyższa płyta na portalu oznaczona jest jako pół połysk, (podczas zakupu prze zemnie widniała jako pełen połysk) dla mnie to jawne wprowadzanie klienta w błąd. Nie potrafią przyznać się do braku kompetencji i zwalają winę na klienta sugerując że moglem wybrać płytę akrylową. Jeśli byłbym stolarzem i znał się na rzeczy nie korzystałbym z ich usług, a tak im zaufałem. Mało tego, przysłali formatki ze źle nawierconymi otworami. Uznali i dosłali "poprawione" formatki, które nie pasowały do reszty - znowu źle nawiercone otwory. Przysłali drugi raz ponownie złe. Prosiłem o przesłanie formatek bez otworów - chciałem sam poprawić ich fuszerkę, niestety oni wiedzą lepiej i dosłali swoje.Muszę meble poprawić u stolarza.Sprawa u Rzecznika Praw Konsumenta

Odpowiedź sprzedawcy:
W opisie płyt stosowaliśmy nazewnictwo producenta,gdzie płyta ta oznaczana jest jako pełen połysk. Po wprowadzeniu do oferty płyt akrylowych,które mają znacznie wyższy połysk,zmieniliśmy nazwę płyt Eggera na pół połysk,żeby zaznaczyć różnicę. Nie zmienia to faktu,że otrzymał Pan płytę zgodną z zamówieniem. W przypadku reklamacji źle nawierconych formatek,została ona natychmiast uznana. W programie był błąd i dlatego zostały źle wykonane nawierty. Zaraz po przesłaniu przez Pana informacji,że formatki z reklamacji również są błędne, został wysłany mail informujący,że zostaną wysłane do Pana nowe fronty. Pan na własną rękę zaczął poprawiać szafkę. Ponadto informacje o tym, co Pan poprawił i jakie elementy mamy dosłać wysłał Pan już po tym jak zostały wykonane nowe fronty. Przesłane elementy powinny pasować do wcześniej wykonanych nawiertów. Po otrzymaniu frontów nie zgłaszał Pan uwag. Jeśli nie pasują do wykonanych przez Pana samodzielnie nawiertów, nie ponosimy za to odpowiedzialności
Zweryfikowany zakup
krzysiek
06.06.2014 00:40
negatywna
negatywna
Zamowilam meble kuch.z powodu ceny,szybkiej realizacji i bezpośredniej dostawy.Sprzedawca przed wysyłka poinformował o wielkości palety.Miała zostać złożona na podwórku znajomych,gdyż mieszkam w bloku.Okazalo sie,ze kierowca nie był w stanie wyciągnąć palety z samochodu.Winda była za krótka,paleta ważyła ok.400 kg i miała ponad 2m.Kierowca paletę rozpakował.Wtedy zobaczyłam,ze zabezpieczona jest tylko paleta a nie płyty wewnątrz.Razem z kierowca sztuka po sztuce wynosilismy płyty z samochodu.Kierowca sie spieszył,płyty wypadały mu z rak,chciał je rozpakowane zostawić na podwórku.Nie zgodziłem sie,bo zaraz miało padać.Przez to zagracilismy znajomym cały dom.Zadzwonilam do sprzedawcy.Pan nie bardzo chciał rozmawiać.Powiedzial mi tylko,ze to wina kuriera nie ich.Ale przecież to oni zamowili takiego kuriera.Ja tylko za niego zapłaciłam ok.200zl.Obiecano,ze zadzwoni do mnie ktoś z działu reklamacji.Do dziś czekam.Meble jeszcze nie złożone,ale napewno bedą obdrapane.Nie tak to miało wyglądać
Zweryfikowany zakup
Dorota
29.05.2014 13:03
negatywna
negatywna
Niestety transakcję oceniam negatywnie. O ile sam przebieg, jakość obsługi, powiadomienia i dostawa na PLUS, to niestety wykonanie po raz kolejny wadliwe. Realizowałem zamówienia dwukrotnie za pierwszym razem kuchnia za ok 4000 złotych (wymiana prowadnicy do szuflady i nawierty we wszystkich frontach z szufladami za wysoko-front wystaje ponad korpus szafki. Nie reklamowałem z uwagi na to, że problemem jest spakowanie i odesłanie kilkudziesięcio kilogramowej paczki i termin mi nie pozwolił) OBECNA transakcja ponownie to samo. Źle nawiercone fronty do szuflad. Szafka za 250zł-nie odsyłałem, nie reklamowałem - skórka nie warta wyprawki. poradziłem sobie! SZKODA
Zweryfikowany zakup
Krzysztof
19.02.2014 11:01
negatywna
negatywna
Termin i realizacja przesyłki - bez uwag. ocena na 5. Gorzej z wykonaniem. 1. W szafce (słupku) z podwójnymi drzwiczkami - drzwi prawe zgodnie z zamówieniem. Niestety otwory pod zawiasy wykonane w lewej ściance. 2. Szafka zlewozmywakowa - 60 cm głęboka. Niestety to wymiar bez drzwiczek które wystają poza obrys przedniej krawędzi zlewozmywaka o prawie 2 cm. 3. Niedokładnie wykonane nacięcie (wpust) na tylną ściankę szafek. Żeby tę ściankę wcisnąć siłowo - wymagało poluzowania połączeń wszystkich ścianek szafki (niedokładna obróbka). 4. Ilość gwoździków do mocowania tylnej ścianki szafek stojących (3 szt) - to lekka przesada - starczyłoby na 10 szafek. Za to drzewowkręty otrzymaliśmy bardzo oszczędnie - związane to było z koniecznością dokupienia. 5. Niedogodnością jest brak rysunku szkicu poglądowego szafek - z ponumerowanymi formatkami - ułatwiłoby i przyspieszyłoby to ich montaż. 6. Brak opcji wyboru przy zamówieniu - otworów pod zaczepy szafek.Wymaga to podczas montażu docinanie

Odpowiedź sprzedawcy:
Po dokładnym przeanalizowaniu Państwa zamówienia, nie możemy zgodzić się z tym,że otwory pod zawiasy wykonane zostały na lewej ściance. Z przesłanych zdjęć wynika,że słupek został źle złożony, bok lewy w złożonej szafce powinien być bokiem prawym.W zamówionym słupku front krótszy powinien być na dole a na zdjęciu wygląda tak jakby miał być na górze.Cała dokumentacja produkcyjna wskazuje na prawidłowe wykonanie drzwi i boku. Jeśli chodzi o szafkę zlewozmywakową to na stronie jest informacja, że jest to wymiar korpusu bez frontu. Nacięcie na tylną ściankę szafek wykonuje maszyna i jest ono robione zawsze tak samo. Problem z zamontowaniem pleców szafki może wynikać z tego,że zostały one zrobione za szerokie ale nie jesteśmy w stanie tego potwierdzić bez ich zmierzenia. Gwoździków zawsze dajemy więcej, natomiast liczba wkrętów powinna być zgodna z zamówieniem. Na stronie znajduje się informacja o tym,że nie wysyłamy instrukcji montażu oraz,że nie wykonujemy otworów pod zaczepy szafek.
Zweryfikowany zakup
Barbara Widawska
16.01.2014 09:50
negatywna
negatywna
Tym razem kiepsko. Z 5 dni czekania robi się 10. Ale to można przetrzymać. Tylko jak otrzymuje towar (szafkę) i nie ma ponawiercanych otworów oraz brak połowy elementów to strasznie ogranicza pracę. Oczywiście można reklamować ale mija już 10 dzień i zero informacji. Szafkę zamówiłem na próbę. A co będzie jak bym zamówił wszystkie szafki do kuchni... Wcześniej zamawiałem same płyty i było dobrze. Natomiast z szafkami są problemy.

Odpowiedź sprzedawcy:
Witam, Zamówienie zostało zrealizowane w terminie (w przeciągu 5 dni roboczych od zaksięgowania wpłaty na koncie + dostawa) Natomiast jeśli chodzi o reklamację to została zgłoszona 3 dni temu i na następny dzień otrzymał Pan informację z działu reklamacji odnośnie toku jej realizacji
Zweryfikowany zakup
Krzysztof
06.12.2013 09:17
negatywna
negatywna
"vanitas vanitatum, et omnia vanitas"!!! Uszkodzone 3elementy- miały dotrzeć po ok. 3 dniach, minęło 5 i narazie nie dotarły... zdjęcia uszkodzeń z oddziału w KRK do centrali w Rzeszowie- tam udają, że kroją na wymiar- elementy są pocięte nieprecyzyjnie, po skręceniu szafki niektóre ścianki wystają poza obrys korpusu. Miałem dostać 86trzpieni i złączy mimośrodowych, a w paczce było... 6!!! długo by pisać :( Zrezygnowałem z dalszych zamówień (kuchnie dla Rodziców i Teściów), bo to co otrzymałem to kpina a nie meble!!! P.S. Ciekawe czy moderator to opublikuje???
Zweryfikowany zakup
akulawik
19.10.2013 01:27
negatywna
negatywna
Towar zgodny z zamówieniem, natomiast dostawa poniżej krytyki. Towar zamowiony na ulicę saska, niezwykle opryskliwy dostawca dzwoni, ze stoi dwie ulice dalej a towar jest gotowy do odebrania spod samochodu gdyż w umowie którą podpisał nie ma słowa o dostawie pod drzwi. Pozatym on się spieszy i mam sie stawic na miejscu zaraz, za chwile. Za dodatkową opłatą znalazł czas i siłę, aby dojechać z towarem na saską i wnieść go do mieszkania. Tak więc jezeli decydujecie się na zakupy, to tylko z odbiorem osobistym.
Zweryfikowany zakup
agnieszka
08.10.2013 12:45
negatywna
negatywna
najgorsze meble. jak mozna sprzedawac meble bez elementow mocujacych?? 100% krytyki dla was. nikomu nie polecam.

Odpowiedź sprzedawcy:
Witam, Poprzez konfigurator szafek kuchennych klient samodzielnie dobiera poszczególne parametry danej szafki (od wyboru dekoru, wymiarów, typu nawiertów PO WYBÓR AKCESORIÓW MONTAŻOWYCH) Pani wybrała opcję bez akcesoriów, tak więc ich Pani nie otrzymała.
Zweryfikowany zakup
niezadowolony
02.10.2013 11:58
negatywna
negatywna
brak informacji kompletnie brak
Zweryfikowany zakup
drozd.bogdan
12.05.2013 10:31