Marzysz o zdrowym, smacznym i aromatycznym posiłku, który można szybko i łatwo przygotować? Nic prostszego! Marka WINIARY ma kolejne, świetne pomysły , a ich realizacja potrwa tylko chwilę.
Dzięki najnowszym produktom z linii „Pomysł na…” ulubione dania Polaków: skrzydełka i żeberka będą nie tylko pyszne, ale też znacznie zdrowsze, bo przygotowane bez dodatku tłuszczu. Pieczone w dołączonym do opakowania woreczku nie stracą swej soczystości, absorbując cały aromat ziół i przypraw. Czas spędzony w kuchni i sklepie skrócimy do absolutnego minimum, a nasza rodzina będzie cieszyć się nie tylko wspaniałym posiłkiem, ale i naszą obecnością. Marzenie? Już nie!
„Pomysł na... Soczyste skrzydełka z miodem" oraz „Pomysł na... Soczyste żeberka" to kolejne propozycje linii „Pomysł na…” w dwuczęściowym opakowaniu. Znajdziemy w nich woreczki foliowe do pieczenia oraz oryginalnie dobrane kompozycje przypraw i ziół potrzebnych do nadania potrawie pełnego smaku i aromatu. Produkty przeznaczone są do przygotowywania dwóch bardzo lubianych przez Polaków rodzajów mięs – skrzydełek drobiowych i żeberek.
„Pomysł na... Soczyste skrzydełka z miodem" i „Pomysł na... Soczyste żeberka” to sposób na wyśmienite, zdrowe dania i oszczędność czasu. Lista zakupów ograniczona jest jedynie do mięsa, które chcemy upiec. Wszystkie dodatki zawarte są w torebce z produktem, nie trzeba więc tracić czasu na dobór odpowiednich przypraw i ich mieszanie. Dzięki woreczkowi, naczynie, w którym potrawa jest pieczona pozostaje czyste i unikamy uciążliwego szorowania zapieczonego sosu i przypraw.
Zaproponowany przez markę WINIARY sposób pieczenia nie wymaga dodawania tłuszczu, dzięki czemu mięso zachowuje cenne składniki odżywcze. Dodatkowo mięso pieczone w sosie własnym absorbuje smak i zapach przypraw, przez co jest nie tylko soczyste i delikatne, ale też wyjątkowo aromatyczne. Danie to, podane z sałatką i ziemniakami lub pieczywem, jest pełnowartościowym posiłkiem dla całej rodziny.
Oba produkty nie zawierają konserwantów, glutaminianu sodu oraz sztucznych barwników.
„Serię produktów Pomysł na… z woreczkiem rozpoczęliśmy od Pomysłu na… Soczystego kurczaka. Koncept bardzo spodobał się konsumentkom – w ciągu kilku miesięcy jego udziały w rynku wzrosły do 20%, a Soczystego kurczaka zaczęły kupować nawet osoby, które w ogóle nie używały tego typu produktów. W efekcie wzrosła penetracja całej kategorii a Pomysł na.. Winiary został liderem na rynku detronizując Fix Knorra” – Agata Balcerowska, Group Product Manager, Dział Wyrobów Kulinarnych, Nestlé Polska.
Stworzona w 2005 roku kategoria "Pomysł na..." to odpowiedź marki WINIARY na codzienny problem wielu pań domu, które nie mają pomysłu na obiad. Bazując na badaniach konsumenckich, marka WINIARY, jako pierwsza na polskim rynku zidentyfikowała tę potrzebę i zaproponowała swoim konsumentkom dobre pomysły na szybkie, ciekawe i smaczne potrawy.
W 2007 roku prawie 50% pytanych kobiet w wieku od 20 do 50 lat przyznało, że kupiły ostatnio jeden z ponad 20 obecnych na rynku produktów kategorii "Pomysł na...". Najchętniej wybierały proste i powszechnie lubiane dania tradycyjnej kuchni polskiej lub ich nowe warianty.
www.winiary.pl