Kampania sprzedażowa MAXX KUCHNIE rusza na terenie Warszawy i okolic. W okresie promocji przy zakupie kompletnej kuchni klient otrzyma od firmy prezent w postaci nowoczesnego telewizora LED 40” firmy Samsung. Model UE40C6000 oferowany w promocji MAXX KUCHNIE posiada szeroki wybór nowatorskich funkcjonalności.
Kampania urodzinowa wsparta będzie wybranymi działaniami ATL i BTL. Działania reklamowe składające się na kampanię to: reklama w prasie (Puls Biznesu), outdoor (nośniki 6x3 w wybranych lokalizacjach oraz gabloty typu CLP na terenie Parku Handlowego Targówek). Dodatkowe działania będą skupiały się na komunikacji z klientem w salonie, a także za pomocą e-mailingu, strony www.maxxkuchnie.pl oraz działań z zakresu komunikacji z mediami.
Okres trwania promocji to 28.05-13.06.2010 roku.
Kreację do kampanii przygotowała agencja DDBC.
Nowa linia telewizorów LED Samsung wyznacza nowy sposób projektowania telewizorów. Telewizory LED Samsung nie zawierają wielkogabarytowych komponentów jak lampy fluorescencyjne z zimną katodą (CCFL). Ta wyjątkowa cecha umożliwiła stworzenie piękne zaprojektowane konstrukcji telewizora. Pomimo tak małych rozmiarów jest on w pełni wyposażony, nawet w wbudowany tuner cyfrowy MPEG4-DVB-T oraz zasilanie. Ponieważ do konstrukcji użyto mniej materiałów, telewizor jest bardzo smukły i lekki. Smukły kształt z kryształo- podobnymi narożnikami nadaje telewizorowi wrażenie lekkości, a jego uderzające piękno doskonale uzupełni wystój każdego wnętrza. A zatem lekkość! Samsung opracował również nowy innowacyjny system montażu ściennego, który pozwala zawiesić telewizor jak ramę obrazu lub dzieło sztuki.
Model UE40C6000 oferuje użytkownikom szeroki wybór nowatorskich funkcjonalności, takich jak allshare czyli łączność bezprzewodową urządzeń Samsunga w standardzie DLNA. Teraz pliki mogą być w prosty i łatwy sposób przenoszone z aparatu cyfrowego, kamery, komputera, telefonu oraz wielu innych urządzeń Samsung i wyświetlane ekranie telewizora bez użycia kabli