Koktajle Grey Goose zainspirowane modą

Najwięksi kreatorzy światowych wybiegów i mistrzowie sztuki barmańskiej marki Grey Goose stworzyli wyszukaną linię drinków na bazie Najlepiej Smakującej Wódki na Świecie.

Grey Goose w wydaniu trendy
 
Francuskie maliny w połączeniu z imbirem, soczyste wiśnie ze szczyptą pieprzu, czy igła z nitką jako dekoracja kieliszka – zaskakujące rozwiązania i niebanalne zestawienia smakowe są wizytówką francuskiej marki Grey Goose. Najlepiej Smakująca Wódka na Świecie wymaga odpowiedniej oprawy, dlatego  mistrzowie miksologii prześcigają się w pomysłach na nowe kreacje smakowe tworzone przy jej użyciu.

Jedną z corocznych okazji do zaprezentowania światu nowych koktajli jest impreza charytatywna organizowana przez markę we współpracy z fundacją Eltona Johna. W ciągu ostatnich pięciu lat Grey Goose Winter Ball zasłynął z niezwykłych drinków serwowanych podczas wydarzenia. Nie inaczej było podczas tegorocznego eventu. Joe McCanta wzniósł się na wyżyny swoich miksologicznych umiejętności i skomponował linię orzeźwiających i wyszukanych drinków. McCanta jest światowej klasy mistrzem w komponowaniu drinków organicznych.

Magazyn New York Times uznał go za prekursora tego barmańskiego trendu. Organiczna miksologia opiera się na prostych zasadach – do tworzenia koktajli używa się świeżych owoców oraz soków i syropów robionych z własnych półproduktów.

Podstawą drinków w stylu eko są wyłącznie alkohole jakościowe z górnej półki. Organiczne produkty nie tylko promują zdrowy tryb życia, ale również sprawiają, że smaki koktajli są wyjątkowo czyste i wyraziste. W tym roku Joe McCant zaprosił do współpracy największe nazwiska świata designu i mody. Goście Grey Goose Winter Ball 2011 mogli na własnym podniebieniu przekonać się, jak bardzo sztuka miksologii barmańskiej jest bliska światowym wybiegom mody. Bowiem zestawienie znanych powszechnie materii, kolorów, smaków czy dodatków w zaskakujący sposób jest ambicją każdego kreatora  – zarówno stylu ubierania się, jak i smaku. Dzięki tej niecodziennej współpracy powstała linia koktajli sygnowanych nazwiskami największych światowych artystów.

Smaki pret-a-boire
Grey Goose Red Carpet by Christian Louboutin to drink zainspirowany wyglądem kultowego już projektu tego domu mody. Chodzi oczywiście
o ulubione szpilki gwiazd, których znakiem firmowym są podeszwy w kolorze nasyconej czerwieni. Koktajl jest kombinacją wódki Grey Goose Le Citron oraz świeżo wyciśniętego soku z francuskich malin i wiśni. Christian Louboutin nalegał także, aby w mieszance znalazł się jego ulubiony składnik – imbir. Szczypta pieprzu sprawia, że koktajl ma niepowtarzalny aromat i smak.

- 35 ml Grey Goose Le Citron
- kilka świeżych malin
- sok z połowy limonki
- sok z wiśni
- pół łyżeczki startego imbiru
- kruszony lód
- szczypta pieprzu

Grey Goose The blue print by Jonathan Saunders to wyszukana kombinacja łącząca Grey Goose L’Orange oraz blue Curaçao, który nadaje drinkowi intensywny i zdecydowany kolor. Nasycone barwy są bowiem elementem charakterystycznym wszystkich projektów Saundersa.
                       
- 35 ml Grey Goose L’Orange
- blue Curaçao
- sok z połowy cytryny
- kruszony lód

Koktajle sygnowane nazwiskami Christiana Louboutina oraz Jonathana Saundersa zamienią każde spotkanie w niezwykłą podróż po światowych wybiegach mody. To idealne tło do szampańskiej zabawy w stylu gwiazd.

Ilość odsłon: