MAXX KUCHNIE – 5 sprzętów gratis

W połowie października br. firma MAXX KUCHNIE rozpoczyna kolejną kampanię wizerunkowo-sprzedażową.

Październikowa kampania rusza na terenie Warszawy i okolic. Akcja ma charakter wizerunkowo - sprzedażowy. Kampania ma na celu kreowanie wizerunku marki na rynku mebli kuchennych, promocję największego salonu w Polsce oraz aktywizację sprzedaży. Z tej okazji firma proponuje swoim klientom nową promocję – 5 sprzętów gratis (lodówka, zmywarka, piekarnik, płyta oraz okap) przy zamówieniu kompletnej kuchni. Promocja w dniach 16-25 października wsparta jest działaniami ATL i BTL.

Działania ATL składające się na kampanię to: reklama w prasie (GW Stołeczna, GW Wysokie Obcasy), Dziennik Polska The Times, Echo Miasta oraz telewizji (TVN Warszawa). Działania BTL będą skupiały się na komunikacji z klientem w salonie, za pomocą e-mailingu, portali internetowych (gazeta.pl/warszawa, czterykaty.pl/kuchnia, domosfera.pl/kuchnia), strony maxxkuchnie.pl oraz działań z zakresu komunikacji z mediami.

Kreację do kampanii przygotowała agencja kreatywna DDBC.

__________________________________________________
MAXX KUCHNIE to nowa oferta mebli kuchennych w Polsce. W pierwszym salonie firmowym, na powierzchni 1000 m2 znajduje się ponad 50 aranżacji kuchennych w trzech podstawowych liniach – klasycznej, nowoczesnej oraz rustykalnej. Oferta mebli kuchennych MAXX KUCHNIE to połączenie kunsztu najwyższej klasy światowych projektantów z praktycznymi rozwiązaniami. Imponujący wybór mebli kuchennych, materiałów, wysokiej klasy wyposażenie oraz najwyższej klasy sprzęt kuchenny pozwalają zaspokoić gusta najbardziej wymagających klientów. Firma MAXX KUCHNIE jest również wyłącznym dystrybutorem w Polsce ekskluzywnej marki Barletti - włoskiej „perły” nowoczesnego wzornictwa. Barletti to nowy wymiar zabudowy – wyjątkowy design oraz najwyższej klasy, starannie dobrane materiały wyznaczają nowe trendy na rynku.

Firma MAXX KUCHNIE wchodzi w skład holenderskiej grupy DMG - europejskiego lidera sprzedaży mebli kuchennych, który posiada 250 salonów w Europie. Od ponad 30 lat spółka wyznacza trendy nie tylko w aranżacji kuchni, ale także kompleksowej obsłudze klienta. Doświadczeni projektanci podchodzą indywidualnie do każdego klienta ręcznie rysując projekty kuchni. Przyjazny kącik dla dzieci pozwala rodzicom na komfort wyboru najlepszych materiałów i rozwiązań przy filiżance dobrej kawy. W każdy weekend szef kuchni dba o najbardziej wybredne podniebienia klientów salonu.



www.maxxkuchnie.pl

Ilość odsłon: