Kurt Scheller korzysta z urządzeń kuchennych Kenwood

Kenwood – brytyjski producent urządzeń kuchennych nawiązał współpracę z Akademią Kurta Schellera.

Po serii testów i prezentacji, znakomity szef kuchni Kurt Scheller wybrał roboty kuchenne, miksery planetarne, blendery, tostery, maszynki do mięsa oraz wolnowary Kenwood, jako wyposażenie swojej kulinarnej Akademii.

Kurt Scheller to jeden z najbardziej cenionych mistrzów sztuki kulinarnej w Polsce. Doświadczenie zawodowe zdobywał niemal na wszystkich kontynentach. W Polsce specjałów kuchni Kurta Schellera mieli w pierwszej kolejności okazje próbować goście Hotelu Bristol gdzie zajmował stanowisko Naczelnego Szefa Kuchni, Hotelu Sheraton będąc Dyrektorem Pionu Kulinarnego oraz Hotelu Rialto. Jest laureatem wielu prestiżowych nagród.

Dzisiaj z powodzeniem prowadzi Akademię Kulinarną. To wyjątkowe miejsce spotkań gdzie profesjonaliści, entuzjaści gotowania oraz amatorzy zgłębiają tajniki sztuki kulinarnej inspirowani przez swego Mistrza.

Marka Kenwood doskonale znana jest konsumentom na rynkach Europy Zachodniej, od lat zajmuje dominującą pozycję w segmencie sprzedaży wielozadaniowych robotów kuchennych, które cieszą się coraz większym zainteresowaniem ze strony klientów, także w Polsce.

Współpraca jednego z najbardziej znanych szefów kuchni z marką Kenwood jest jednoznacznym uznaniem dla bezkompromisowej jakości i funkcjonalności urządzeń marki, której rozwiązania technologiczne od ponad 60 lat przełamują stereotypy w myśleniu o codziennym przygotowywaniu potraw.

Piotr Michałowski – Brand Manager marki Kenwood z dumą podkreśla, że najnowszy model blendera ręcznego Triblade spotkał się z prawdziwym uznaniem Kurta Schellera. Podobnie jak maszynka do mięsa oraz nowy robot kuchenny Multipro Excel, które na co dzień wyręczają Mistrza w przygotowywaniu potraw podczas szkoleń i pokazów.

Warto też wspomnieć, że w tym roku przypada 60 lecie wyprodukowania pierwszego miksera planetarnego z serii Chef, które cieszą się niesłabnąca popularnością wśród kolejnego już pokolenia użytkowników oraz o wyróżniającej się oryginalnym designem serii kMix, która wzbogaciła się o nowe produkty śniadaniowe – czajniki i tostery.

Więcej informacji o Akademii Kurta Schellera: www.schelleracademy.com.pl

www.kenwoodworld.com/pl-pl

Ilość odsłon: