Najwyższa jakość i szeroki asortyment produktów oraz innowacyjne rozwiązania wprowadzane przez markę Cukier Królewski, zostały docenione przez polskich konsumentów.
Produkty marki Cukier Królewski nagrodzono złotym godłem
Laur Konsumenta 2010.
W szóstej edycji największego projektu konsumenckiego w kraju, markę Cukier Królewski uznano za najpopularniejszą
i najlepiej rozpoznawalną w swojej kategorii.
Pierwsze miejsce w konkursie Laur Konsumenta 2010 to dowód ogromnego uznania, jakim cieszy się Cukier Królewski na polskim rynku. Wyróżnienie jest tym cenniejsze, że przyznawane jest przez samych konsumentów.
Jesteśmy dumni z zaufania i uznania, jakim konsumenci obdarzają nasze produkty. Zawsze staramy się wychodzić naprzeciw ich oczekiwaniom, dlatego wyróżnienia przyznawane przez klientów mają dla nas szczególną wartość. Złoty Laur Konsumenta 2010 to potwierdzenie, że nasze starania idą w dobrym kierunku - komentuje dr Rainer Schechter, Prezes Zarządu Südzucker Polska S.A.
Laur Konsumenta to prowadzony od 6 lat, największy program konsumencki w Polsce.
Celem projektu jest wyłonienie najpopularniejszych i najlepiej rozpoznawalnych usług oraz produktów. Wyróżnienia przyznawane są na podstawie ogólnopolskich badań satysfakcji klientów. Organizatorem Lauru Konsumenta 2010 jest Kowalski Pro-Media, wydawca dodatku do „Rzeczpospolitej” – „Rzecz o Biznesie”.
Südzucker Polska S.A.