Blender ręczny Zelmer potrafi naprawdę wiele…
Tagi: blender, zelmer

Blender ręczny z linii Nerro to bohater kolejnej odsłony kampanii wizerunkowo-produktowej Zelmera, która rozpoczęła się już 19 września.

Strategia komunikacji przyjęta przez Zelmer w 2006 roku oparta o ideę testów „Wiemy co tak naprawdę robicie z naszymi produktami, dlatego poddajemy je wyczerpującym testom na niezawodność i funkcjonalność” przynosi wymierne efekty, jest lubiana i rozpoznawana przez Konsumentów, co pokazują badania, dlatego

Zelmer kontynuuje działania w tej platformie . Nowy spot utrzymany jest w tym samym klimacie testów w laboratorium co dotychczasowa komunikacja ATL.

Pracownicy laboratorium testują nowy blender Zelmer sprawdzając jego funkcjonalności oraz szybkość pracy tego niezawodnego urządzenia, zgodnie z insightem, iż Konsumenci szukają sprzętu, który będzie działać długo i bezawaryjnie podczas intensywnej eksploatacji. Testowanie przypominające do złudzenia sposób użytkowania tych sprzętów na co dzień w domu prezentuje racjonalnie wszelkie funkcjonalności produktu, zaś zaangażowanie badających, ale i żartobliwy dialog nadają spotowi lekkiego i zabawnego charakteru. A wszystko pod hasłem niezawodności.

Kampania telewizyjna – spoty 30 i 15 sec - rozpoczęła się 19 września i potrwa do 16 października br. w największych stacjach telewizyjnych m.in. TVN i Polsacie oraz w stacjach tematycznych. Kreację przygotowała Agencja Red8.

www.zelmer.pl

Ilość odsłon: