Nowe oblicze marki De'Longhi

Od wielu lat marka De’Longhi to niezmienna gwarancja przejrzystości i  etyki podejmowanych działań.

Credo marki, a tym samym zaangażowanie w podwyższanie komfortu i  jakości codziennego życia nieprzerwanie od 1974 roku potwierdza głęboko zakorzenione w tradycji,  włoskie oblicze marki charakteryzujące się niepowtarzalnym połączeniem przedsiębiorczej energii i wyrafinowego stylu.

Kolejny rok działań na rynku przyniósł nowe wyzwania, a wśród nich m.in. chęć  wykreowania postrzegania marki, jako autorytetu na rynku ekspresów do kawy, klimatyzatorów, grzejników, serii śniadaniowych, oraz żelazek i systemów do prasowania.

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom Klientów marka zmienia swoje hasło przewodnie.

Tym samym, w ramach nowej filozofii:

Better Everyday jeszcze większy nacisk kładzie na produkcję produktów wyróżniających się zarówno stylem, jak i niezawodnością.  Produktów, które w  magiczny sposób zmieniają codzienność w coś wyjątkowego.
Better Everyday to nic innego, jak obietnica kreacji wspólnej, lepszej rzeczywistości, rzeczywistości każdego
z nas… 

www.agd.delonghi.pl

Ilość odsłon: