Trwa Przedszkoliada Tour 2013. Do akcji dla najmłodszych włączyła się firma KUPIEC.
Jako jeden z liderów rynku zdrowej żywności w Polsce, KUPIEC został ogólnopolskim Partnerem tego największego w Polsce cyklu imprez o charakterze sportowo-rozrywkowym dla przedszkolaków!
Misją imprezy jest zapewnienie dzieciom rozrywki i edukacji ruchowej oraz obniżenie wieku, w którym dzieci po raz pierwszy mają kontakt ze sportem. Dla przedszkolaków jest to przede wszystkim świetna zabawa w rytmach muzyki. Przedszkoliada ma swoją oficjalną maskotkę - kangura, który zagrzewa małych uczestników zawodów do aktywnego uczestniczenia we wszystkich zabawach i rozgrywkach sportowych.
Podczas Przedszkoliada Tour 2013, dzieci odkrywają produkty z oferty firmy KUPIEC takie jak MINI WAFELKI, które nie zawierają soli, cukru, ani konserwantów, są natomiast źródłem cennego błonnika. Dzieci uwielbiają również CRUNCHELLĘ, która jest zdrową i lekką przekąską również stanowiącą doskonałe źródło błonnika.
KUPIEC dokłada wszelkich starań by, jako propagator zdrowego stylu życia aktywnie włączać się i organizować akcje, mające na celu wzrost świadomości społeczeństwa w zakresie zdrowego odżywiania oraz trybu życia. Stąd też od kilku lat, współpracuje z Polską Akcją Humanitarną i aktywnie wspiera Akcję Pajacyk.
Od ubiegłego roku zaangażowała się również bardzo mocno w edukację najmłodszych. W trosce o ich zdrowie wprowadziła w życie projekt edukacyjny „Zdrowe nie znaczy nudne! ”, obejmujący między innymi cykl pokazów kulinarnych mających na celu wpajanie dobrych nawyków żywieniowych dzieciom przedszkolnym i szkolnym.
"Udział firmy Kupiec w Przedszkoliadzie jest kontynuacją rozpoczętej edukacji – podstawą Piramidy Żywienia jest przecież ruch i zależy nam, by od najmłodszych lat dzieci uczestniczyły aktywnie w zajęciach sportowych. Nie tylko wspieramy młodych sportowców, ale również chętnie uczestniczymy w różnych projektach angażujących szczególnie dzieci do podejmowania wszelkich form ruchu" - mówi Magdalena Chojnacka, Product Manager firmy KUPIEC.
Firma KUPIEC w ramach współpracy zapewnia na każdy event produkty, dzięki, którym dzieci jedzą i piją, uzupełniając energię. Co więcej specjalnie dla wszystkich kibiców, KUPIEC przygotował quiz o zdrowym odżywianiu, w którym nagrodami są paczki żywnościowe. Quiz będzie elementem programu każdego z eventów PRZEDSZKOLIADY. Na zakończenie eventu, każdy Aktywny Przedszkolak otrzyma w prezencie od firmy KUPIEC mini wafelki i kaszkę mannę.
"Firma KUPIEC jest pierwszym w historii ogólnopolskim partnerem Przedszkoliada Tour, zatem jest to dla nas moment szczególny. Zaangażowanie się jednego z liderów sektora zdrowej żywności w Polsce w rozwój PRZEDSZKOLIADY, pokazuje, że nasza marka, koncept i praca zostały zauważone, co z pewnością przełoży się na atrakcyjność PRZEDSZKOLIADY. Cieszę się tym bardziej, że głównymi beneficjentami naszej współpracy będą Aktywne Przedszkolaki, które tworzą największy w naszym kraju cykl imprez sportowo-rozrywkowych dla dzieci w wieku przedszkolnym" - mówi Michał Sieczko, Managing Director PRZEDSZKOLIADA.PL
Więcej informacji na www.facebook.com/ZdroweNieNudne