Miele w Mediolanie

Mediolan jest prawdziwą stolicą mody.

Nie ma szanującego się projektanta, który nie miałby tu swojego butiku, lub choćby wystawnego stoiska kuszącego celebrytów w jednym z luksusowych centrów handlowych.

Mediolan żyje jednak nie tylko krawiectwem z najwyższej półki, jest miastem, które przyciąga jak magnes designerów wszystkich dyscyplin.

Jednym z symboli tej wzorniczej pasji jest międzynarodowa wystawa Eurocucina, która po raz osiemnasty przyciągnęła najważniejszych producentów mebli oraz urządzeń gospodarstwa domowego z całego globu. W tym doborowym towarzystwie nie mogło zabraknąć firmy Miele.

Każda Eurocucina, wzorem wystaw organizowanych przez dyktatorów mody, pozwala zorientować się w najnowszych trendach i wskazać ten, który zdominuje światowe rynki. Najnowsza edycja stała zdecydowanie pod znakiem ekologii.

Można śmiało powiedzieć, że w najbliższych latach to właśnie ochrona środowiska naturalnego będzie przykuwać uwagę projektantów oraz inżynierów odpowiedzialnych za tworzenie rozwiązań dla naszych kuchni.

Okazałe stoisko przygotowane specjalnie na targi Eurocucina 2010 udowodniło, że w awangardzie tego ekologicznego ruchu jest firma Miele, której propozycje wyznaczają nowe standardy w obszarze oszczędności i funkcjonalności urządzeń.

Firma Miele do Mediolanu przywiozła właściwie całe „miasteczko” nowości, pokazanych na zaaranżowanym specjalnie na tę okazję rozległym stoisku.

Mocnym punktem prezentacji Miele był bez wątpienia debiut jednego z flagowych produktów marki, czyli najnowszych zmywarek. Urządzenia generacji 5000, które można już kupić w Polsce, imponują niebywale niskim zużyciem energii elektrycznej (0,83 kWh) oraz wody – zadowolą się mniej niż 10 litrami i to myjąc dokładnie całą zawartość, czyli aż 14 kompletów naczyń.

Zmywarki Miele zawsze były ciche, teraz jednak udało się jeszcze obniżyć wartość decybeli do niebywałego poziomu 38, co oznacza, że pracują niemal bezgłośnie. Prezentowane modele kusiły również nowymi rozwiązaniami ergonomicznymi (szuflada na sztućce 3D) i eleganckim wzornictwem.

Obok zmywarek dumnie prezentowały się inne propozycje, wśród których wyróżniał się model DGC – łączący zalety standardowego piekarnika z pełną funkcjonalnością urządzenia do gotowania na parze. Oto kolejny znak czasów oraz dowód, że śmiało wkraczają do naszych kuchni nowe, zdrowsze zwyczaje kulinarne.

Ale Miele to nie tylko lider w dziedzinie ekologii i zdrowego żywienia. Miłośnicy marki cenią także najwyższej klasy design, będący znakiem rozpoznawczym bez mała każdego wyrobu tego producenta.

Nie może zatem dziwić, że właśnie mediolańska Eurocuccina w ybrana została na miejsce premiery jednej z najbardziej spektakularnych nowości ostatnich lat w dziedzinie wzornictwa urządzeń do zabudowy: Miele Fire & Ice.

Kolekcja, także oferowana już polskim klientom, pozwala wybierać między ognistym połączeniem złota z tytanem a chłodnym minimalizmem chromu i aluminium frontów.

„Ubrane” w te niezwykle okazałe materiały urządzenia Miele były prawdziwą ozdobą stoiska firmy i spotkały się z niezwykle życzliwym przyjęciem ze strony publiczności tłumnie odwiedzającej salon Eurocucina 2010.

www.miele.pl

Ilość odsłon: