Znaczenie koloru w strategii hotelu
02-06-2011

Jak świadomie poprzez kolor uzyskać w hotelu wrażenie elegancji, dobrej jakości, nowoczesności, świeżości czy oryginalności?

W jaki sposób za pomocą barw stworzyć przestrzeń, która zarabia pieniądze?

Na te i inne pytania odpowiadać będą eksperci z firmy Projekt Hotel podczas konferencji „Kolor jako element strategii obiektu noclegowego” organizowanej podczas IV Międzynarodowych Targów Wyposażenia Obiektów Noclegowych WorldHotel 2011.

Oprócz profesjonalnych szkoleń i konferencji podczas targów zostanie zaprezentowana szeroka oferta produktów i usług dla branży hotelarskiej. Zainteresowani uczestnictwem w targach i konferencji już mogą dokonywać rejestracji on-line za pośrednictwem strony www.worldhotel.pl/rejestracja, która upoważnia do bezpłatnego wstępu na wydarzenie.

Targi WorldHotel 2011 odbędą się w dniach 5-7 października w Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska przy ul. Marsa 56c w Warszawie.

- Targi WorldHotel to spotkanie o ściśle branżowym charakterze, które skupia osoby poszukujące nowych produktów, usług i rozwiązań dla swojego biznesu. Dla wystawców nasze targi stają się więc doskonałym miejscem  do nawiązywania  cennych kontaktów biznesowych. Z kolei zwiedzający będą mogli zebrać potrzebne informacje i porównać różnorodne oferty  dotyczące codziennej obsługi obiektów noclegowych, ich modernizacji, projektowania  i rozbudowy. Nie zabraknie prezentacji nowych kierunków i tendencji panujących na rynku hotelarskim oraz najlepszych praktyk i rozwiązań mających zastosowanie w tej branży. Wiedzę będzie można zdobyć przede wszystkim podczas wydarzeń merytorycznych towarzyszących targom.

Dobrym przykładem jest właśnie konferencja firmy Projekt Hotel poświęcona roli koloru w hotelu, podczas której eksperci podpowiedzą, jak przy pomocy kolorów wpłynąć na satysfakcję gości oraz zysk w hotelu -– mówi Renata Smolnytska, Project Manager Targów WorldHotel.

Dobór koloru w teorii i praktyce
Na uczestników konferencji „Kolor jako element strategii obiektu noclegowego” będą czekać trzy sesje. W trakcie pierwszej części zostaną omówione psychologiczne i symboliczne aspekty związane z kolorami. Eksperci opowiedzą m.in. o właściwościach kolorów, a także o barwach bezpiecznych i trudnych. Będzie można dowiedzieć się również, w jaki sposób odbierany jest kolor w zależności od padającego światła, rodzaju i wielkości powierzchni czy połączenia z innymi kolorami oraz jak korygować przestrzeń za pomocą kolorów.

Ponadto zostanie przedstawiony wpływ barw na samopoczucie fizyczne i psychiczne oraz kwestie złudzeń optycznych wywołanych kolorem i sposób ich oddziaływania na podświadomość. Nie zabraknie dyskusji o trendach kolorystycznych na polskim i światowym rynku, a także upodobaniach kolorystycznych w drugiej dekadzie XXI wieku.

Tematem drugiej części spotkania będzie kolor jako narzędzie w biznesie - od pomysłu na hotel, poprzez kolor, do satysfakcji gościa (potrzeby klienta) i właściciela obiektu (kolor a zysk). Omówiona zostanie kwestia konsekwencji i spójności kolorystycznej w tworzeniu identyfikacji wizualnej, architektury budynku, wnętrz oraz w doborze wyposażenia obiektów hotelowych. Ponadto, eksperci poruszą zagadnienia związane ze stylem i charakterystyką wnętrza, standardem hotelu, wiekiem gości, klimatem i nastrojem, a także zyskiem w kontekście kolorystyki. Natomiast w trakcie ostatniej, ćwiczeniowej części konferencji zaprezentowane zostaną przykłady projektów i realizacji.
 
Oferta WorldHotel i branżowi zwiedzający
Podczas Targów WorldHotel wystawcy zaprezentują ofertę w pięciu sektorach tematycznych: wyposażenie i wystrój wnętrz, tekstylia i galanteria hotelowa, housekeeping, rozwiązania informatyczne oraz infrastruktura rekreacyjna, SPA & Wellness.

Wśród uczestników WorldHotel znajdą się : właściciele i menadżerowie hoteli, moteli, pensjonatów, obiektów SPA & Wellness, uzdrowisk, sanatoriów, obiektów  wypoczynkowych i agroturystycznych oraz centrów konferencyjnych, a także architekci i projektanci wnętrz, inwestorzy oraz firmy wykonawcze.

Ponadto, równolegle z tegoroczną edycją Targów WorldHotel odbędzie się druga, niezależna impreza – III Targi Technologii i Usług dla Koncertów, Eventów i Kongresów Event 2011. Tym sposobem wystawcy Targów WorldHotel będą mieć okazję, by dotrzeć do grona odbiorców związanych z branżą eventową, a zwiedzający - zapoznać się wszechstronną ofertą obu imprez.  

Bezpłatny wstęp dzięki rejestracji on-line
Udział w targach i wydarzeniach im towarzyszących jest możliwy po dokonaniu rejestracji za pośrednictwem strony internetowej www.worldhotel.pl/rejestracja lub na miejscu w trakcie wydarzenia.

Zwiedzający, którzy zapiszą się on-line, są zwolnieni z opłaty za bilet wstępu na targi i tym samym będą mogli bezpłatnie uczestniczyć w dwóch imprezach – Targach WorldHotel oraz Targach Event. Rejestracja on-line prowadzona będzie do 3 października 2011 do godz. 12.00. Zwiedzający, którzy zarejestrują się na miejscu w godzinach otwarcia Targów WorldHotel, będą zobowiązani do zakupu biletu w cenie 30 zł za każdy dzień imprezy. Bilet z Targów WorldHotel 2011 będzie uprawniał również do zapoznania się z ofertą wystawców Targów Event bez konieczności dokonywania dodatkowej opłaty.

Więcej informacji nt. targów można znaleźć na stronie www.worldhotel.pl.



Ilość odsłon: